Nyitva ma: | 08:13-23:13 |
Holnap: | Zárva |
Holnapután: | Zárva |
Annamari Konyhája |
H: 11:00-22:00
K: 08:13-22:00
Sze: 08:13-23:13
Cs: 08:13-22:00
P: 08:13-23:13
Szo - V: Zárva
Zárva (Rendelés felvétel: 08:13-23:13)
Szállítási idő:
WEB: | annamarikonyhaja.pgg.hu |
Aki family és 30-as kosarat rendel mellé legyen egy ajándék rooster szendvics
Amennyiben úgy döntesz, hogy a rendelésedet `Online bankkártyás fizetés`-sel rendezed, akkor a következőket kell tudnod:
Webáruházunk részére az OTP Bank Nyrt. biztosítja a kártyaelfogadás lehetőségét, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó rendszere által. Bankkártyás fizetéskor Önt átirányítjuk az OTP Bank fizetőoldalára, így a fizetés közvetlenül a Bank által üzemeltetett, a nemzetközi kártyatársaságok szabályai és biztonsági előírásai szerint működő oldalon történik, és nem a webáruház oldalán.
Az internetes áruház az Ön kártya-, illetve a mögötte álló számla adatainak, számának, lejárati dátumának semmilyen formában nincs birtokában, abba betekintést nem nyerhet.
Kérjük, készítse elő kártyáját! A bankkártyával történő fizetéshez az alábbi adatokra lesz szüksége:
Áruházunkban az alábbi kártyatípusokkal fizethet:
Az internetes kártyaelfogadás biztonságának további növelése érdekében az OTP Bank bevezette a Verified by Visa/MasterCard Secure Code (VbV/MSC) szolgáltatást. A szolgáltatás lényege, hogy a kártyabirtokos részére a fizetésre használt kártyát kibocsátó bank megad valamilyen plusz azonosítási lehetőséget, amely a tranzakció során ellenőrzésre kerül, és egyértelműen azonosítja a kártyát használó személyt.
Amennyiben az Ön kártyáját kibocsátó banknál nem elérhető a VbV/MSC szolgáltatás, vagy Ön azt nem igényelte, a fizetési folyamat nem változik. A webáruház átirányítja Önt az OTP oldalára, ahol megadja kártyájának adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód), és megtörténik a vásárolt áruk/szolgáltatások ellenértékének kiegyenlítése.
Amennyiben az Ön bankja rendelkezik a VbV/MSC szolgáltatással, és Ön ezt igénybe veszi, a fizetési tranzakció folyamata megváltozik.
Kártyája adatait (kártyaszám, lejárati dátum, érvényesítési kód) továbbra is OTP Bank fizetőfelületén kell megadnia. Ezt követően azonban a Bank automatikusan átirányítja Önt a kártyáját kibocsátó bank megfelelő oldalára, ahol végre kell hajtania az azonosítási eljárást. A sikeres azonosítást követően a fizetési tranzakció folytatódik, Ön értesítést kap a tranzakció sikerességéről, és visszairányításra kerül a webáruházi felületre. Amennyiben az azonosítást nem tudja végrehajtani, a tranzakció sikertelenül zárul.
www.otpbank.hu
06 1/20/30/70 366 6666 • 06 40 366 666
Az OTP Bank oldalán történtő sikeres azonosítást követően a bank zárolja a számládon a rendelés ellenértékét, a bank jelzi a webáruháznak a zárolás sikerességét, és visszairányít Téged a annamarikonyhaja.pgg.hu webáruház oldalára, ahol tájékoztatunk Téged a fizetés és a rendelés állapotáról, és az ezt követő ügymenetről.
Sikeres zárolás esetén a weboldal továbbítja a rendelést az étteremnek.
Az étterem elkészíti a rendelést, majd kézbesíti azt. (Kézbesítéskor természetesen nem fizetsz a futárnak.)
A webáruház 3 munkanappal a rendelés leadása után véglegesíti a zárolási tranzakciót.
A rendeléssel kapcsolatos esetlegesen a Te részedről vagy az étterem részéről érkező reklamációk kezelésére a rendelés leadásától számított 2 munkanapot biztosítunk, ezt meghaladóan nem áll módunkban azzal érdemben foglalkozni.
Az esetleges reklamációkat írásban várjuk portálunkon keresztül, vagy hivatalos e-mail címünkre küldött levélben (vevoibankkartyasreklamacio@toolsite.eu). Az írásban leadott reklamációval kapcsolatosan ügyfélszolgálati időben telefonon is tudsz érdeklődni.
A megrendelést nem áll módodban lemondani, hiszen az étterem perceken belül elkezdi összeállítani és elkészíteni a rendelést, az étel(eke)t.
Az éttermi partnereink fenntartják a jogot, hogy indokolt esetben elálljanak a rendelés teljesítésétől (pl áramszünet, miatt nem tudják elkészíteni az ételt, vagy hóakadály miatt nem tudnak futárt küldeni). Ilyen esetben természetesen az étteremnek értesítenie kell téged, és a webáruház is minden tőle telhetőt megtesz, hogy tájékoztatva légy. Az étterem által visszamondott rendelés és nem teljesített rendelés esetén a - részletek tisztázása után - feloldjuk a számládon a rendelés ellenértékének zárolását, így téged nem ér kár.
FONTOS! Minden webáruházon keresztül leadott rendelés esetén, légy elérhető az általad megadott telefonszámon, e-mail címen, szállítási címen.
Vitás esetekben a Ptk. szabályozásai mérvadóak.
Internetes ételrendelés - a Te ízlésed szerint!
ToolSiTE Kft.
A annamarikonyhaja.pgg.hu oldalán számos házhozszállító partner kínálatából válogathatsz. Alap esetben a partner készpénzes utánvéttel kínálja áruit, azonban terjedőben van a bankkártya elfogadása is.
A annamarikonyhaja.pgg.hu oldalon a szállítók felsorolása a fizetési információkat is megjeleníti. Ha itt látod a bankkártya logót, akkor a partner elfogadja a bankkártyás fizetést is.
Csak a rendelési folyamat legvégén, amikor már magát a rendelést is feladtad!
A annamarikonyhaja.pgg.hu a megrendeléssel kapcsolatos információkat kapja meg a vásárlótól, a bank pedig kizárólag a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatokat a 128 bites SSL titkosítással ellátott fizetőoldalon. A fizetőoldal adattartalmáról a annamarikonyhaja.pgg.hu nem értesül, azokat csak a bank érheti el. A kártyás fizetéshez az internet böngésződnek támogatnia kell az SSL titkosítást. A bank a tranzakció sikeressége esetén azonnal zárolja a kártyán lévő összeget és automatikusan értesít minket, így a képernyőn igazoljuk vissza a rendelés kifizetését. Kérjük, hogy a fizetési folyamat alatt ne zárd be a böngésző ablakot!
Összefoglalva a fizetés lépései: a annamarikonyhaja.pgg.hu oldalon kiválasztod a kártyás fizetést, majd a banki oldalon meg kell adni a kártya adatait. A fizetés gomb megnyomása utána a bank visszairányít a annamarikonyhaja.pgg.hu oldalára, ahol láthatod a sikeres tranzakció adatait.
annamarikonyhaja.pgg.hu kijelenti, hogy a bankkártyával történő fizetés esetén semmilyen, a fizetési tranzakcióhoz szükséges kártyaadatot nem kezel, gyűjt, tárol, ezen adatokhoz semmilyen módon nem fér hozzá. Egyebekben a személyes adatok kezelésére az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezései irányadóak.
Bankkártyás fizetésnél a ToolSiTE Kft. (2161 Csomád, Kossuth Lajos út 47.) adatkezelő által a(z) www.toolsite.eu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerülnek az OTP Mobil Kft., mint adatfeldolgozó részére. Az adatkezelő által továbbított adatok köre az alábbi: név, telefonszám, e-mail cím, szállítási cím, számlázási cím.
Az adatfeldolgozó által végzett adatfeldolgozási tevékenység jellege és célja a SimplePay Adatkezelési tájékoztatóban, az alábbi linken tekinthető meg: http://simplepay.hu/vasarlo-aff
Ekkor a rendelésedet töröljük, de semmi gond, mert visszadobunk a rendelésedet ellenőrző képernyőre, ahol a készpénzes fizetés választásával a rendelés egy gombnyomással újra feladható.
Amennyiben a banki oldalról nem jössz vissza a annamarikonyhaja.pgg.hu oldalára, úgy a tranzakció sikertelennek minősül. Amennyiben a banki fizetőoldalon a böngésző "Vissza/Back" vagy a "Frissítés/Refresh" gombjára kattintasz, ill. bezárod a böngésző ablakot mielőtt visszairányításra kerülne a annamarikonyhaja.pgg.hu -ra, a fizetés sikertelennek minősül. Amennyiben a tranzakció eredményéről, annak sikertelensége esetén, okáról, részleteiről bővebben kívánsz tájékozódni, kérjük, vedd fel a kapcsolatot számlavezető bankoddal.
A megrendelést csak abban az esetben lehet lemondani, ha azt NEM azonnali kiszállítással kérted. Ennek oka abban kereshető, hogy a megrendelés leadása után azonnal nekiállnak a partnereink a rendelés elkészítésének, hogy minél hamarabb házhoz szállítsák azt neked. A rendelés személyre szabott, így ha lemondod, akkor azzal a partner nem tud mit kezdeni. A rendelés lemondásának módja egy levél küldése az vevoibankkartyasreklamacio@toolsite.eu címre.
Minden bankkártyával fizetett rendelésnél kérjük, hogy a reklamációt írásban küldd el az vevoibankkartyasreklamacio@toolsite.eu címre. A reklamáció tartalmát minden esetben 3 munkanapon belül kivizsgáljuk, és amennyiben a vásárló panasza valós, úgy a vásárlót kártalanítjuk - szükség esetén a teljes vételár visszautalását számlavezető bankunknál 5 munkanapon belül kezdeményezzük.